Blog Lensa Kamera

Sabtu, 30 April 2011

Matlamat Hidup..

Assalamualaikum...

Alhamdulillah,nampaknya Allah masih panjangkan umur aku lagi sampai sekarang..
dan aku masih bisa bernafas dimuka bumi yang cukup indah ini,sangat indah jika kita 
pandai menikmatinya dengan sebaik mungkin..ermm kini aku dah berumur 23,dan aku sedar
diri aku semakin berusia,takkan berundur kebelakang tapi semakin maju ke depan melayari 
sisa-sisa kehidupan yang ada.. Dan aku bersyukur dengan apa yang aku miliki kini,walaupun
kekadang terasa ada yang kurang.biasalah manusia hina seperti aku punya keinginan yang tinggi jika dibandingkan dengan apa yang aku mampu ada...

Kita hidup kena ada matlamat,betul tak korang??takkan korang nak bangun dari tidur cuma
nak makan,minum..lepas itu ada yang pergi sekolah,ada yang pergi kerja..pendek kata semua benda yang kita buat hanya benda yang sama setiap hari,tanpa ada motivasi diri untuk
berubah menjadi lebih baik dari apa yang ada..bukan nak ajak kita tak bersyukur,tapi tuhan
beri kita akal fikiran untuk berfikir buruk baik sesuatu benda yang hendak kita lakukan..
supaya tak menyesal dikemudian hari.dan sehingga kini masih banyak benda belum bisa aku lakukan,walaupun baki kehidupan yang ada tidak berapa lama lagi..korang?matlamat korang 
dah tercapai??Sekian...

*Matlamat hidup kita sudah tentu berbeza..ermmm


 Kata Achie :Matlamat hidup yang agung,adalah?? 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger