Blog Lensa Kamera

Rabu, 27 April 2011

Gunung Keriang..

Assalamualaikum...


Tetiba mood rindu masa praktikal dulu,enam kali praktikal dulu tapi paling best sem empat dan sem enam.hehee sem enam best sebab praktikal dekat je dengan rumah...hehee sem empat best sebab ada gunung keriang..heheee Aku praktikal kat hosp jitra kedah masa tu,kalau tak silap aku tiga bulan kat situ..mula je sampai kat sana,memang rasa lain benar pula..yala kali pertama jejak kaki kat jitra kedah..hehee

Selepas sebulan duduk sana,Bandar Jitra tu dah macam tempat sendiri..balik je dari hosp,selalunya aku sering lepak  kat situ..sampai satu masa,ada offer dari kak sorang ni,dia memang orang kedah dan ajak pergi gunung keriang,aku macam tak berapa setuju je tapi member sorang ni excited sangat nak pergi,akhirnya petang tu gak kami pergi..nasib baik tak juga jauh ni,sampai je sana kawan dah tak sabar nak ajak ke atas,aku pulak tak berkenan sebab aku kan Ini..heheee

Tapi akhirnya aku setuju gak,dan tak disangka aku sampai juga kat puncak tu walaupun kaki aku dah ketar2 ni..dorang takpelah,seronok sangat bergambar sampai aku ini dilupakan...dalam hati terdetik gak perasan cemburu,yala tak biasa dengan keadaan yang tinggi macam ini..dah puas dorang bergambar,baru kami turun..nak turun pun satu hal ni,kalau nak daki pun aku tak berani,apatah lagi nak turun.memang fobia habislah katakan,dan aku benci sekali bila dorang balik2 gelakkan aku yang sebegini rupa..sabar jela,tapi bila difikir2kan balik,seronok gak dapat kesana..kalau ada masa ,teringin gak nak kesana balik tapi tak tahulah bila..balik dari gunung keriang,lepak pula kat Muzium Padi,memang tempat dia pun cantik sangat..terasa rindu bila kenang balik.. ermmm ada tak blogger kedah kat sini yang nak ajak ke sana??heheeee Sekian^^

*Gambar asal ini dari Sini.. 

 *Gunung keriang

 *Muzium Padi,kedah


Kata Achie  :Kenangan terindah kekal menjadi kenangan..

1 komen dari budak comel^^:

Tanpa Nama berkata...

eh kmpg cex tu..mai jgn xmaii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger