Blog Lensa Kamera

Rabu, 27 April 2011

Sedarkah kau..

Assalamualaikum..

Selamat pagi blogger,hari ini aku tak dapat nak tidur lagi..masalah yang melanda menyebabkan aku tewas dalam pertempuran sengit untuk melabuhkan biji mata yang telah lama berjuang habis-habisan..Namun tika ini,detik ini aku masih begini.masih tercari-cari dimana hala tujuan aku didunia maya ini,jika bantal busuk tidak ingin menemani aku dan tilam tidak ingin mengiringi untuk aku beradu walau sebentar,aku bersyukur kerana lappy masih bisa untuk menemani aku tika ini..

Aku tidak inginkan musuh,aku cuma perlukan sekurangnya seorang teman untuk menemani diri ku..bukan untuk mencaci aku,bukan untuk menikam aku dari belakang..aku tak perlukan itu,aku perlukan kasih sayang,bukan dendam tak berhati perut..Seperti aku perlukan cahaya untuk menerangi malam2 yang sepi, aku perlukan air untuk membasahi anak tekak yang kehausan dan aku perlukan kamu bukan untuk menyakiti,malah untuk membuli ku,cuma cukup untuk memahami diriku..Sedarkah kamu,tindakanmu hanya menampakkan kelemahan mu pada pandangan mata kasar ku,sakit di pandangan malah lagi sakit dihati..Tapi sampai kini kamu masih tak sedar diri..Sekian.

 *Tetiba aku rindu tengok benda ni..heheee

Kata Achie :time macam ini aku suka lagi melalut..mesti
korang tak faham,maaf^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger