Blog Lensa Kamera

Ahad, 10 April 2011

Aku memang sensitif..

Aku memang sensitif,
telah beberapa kali aku ulangi,namun kau tetap tak mengerti,
apatah lagi untuk memahami..
bagaimana perasaan diri ku ini..

Aku memang sensitif,
mungkin apa yang kau ingin sampaikan,
mungkin kebaikan yang kau lontarkan,
namun aku katakan keburukan aku kau jajakan,
mula mengerti diri ini siapa dimata kasarmu..
 mula menjauh diri mu,
mungkin itu yang lebih baik....mungkin

Aku memang sensitif,
kau berhak untuk bersuara untuk meneguri ku,
apatah lagi jika aku lancang membabi buta,
yang cuma hanya membakar diri,
namun tidakkah kau sedari,aku hanya insan biasa,
yang tidak lepas melakukan kesilapan,
jikalau kau menegur ku dengan cara yang sebaik mungkin,
sudah pasti aku mengerti...
Akhirnya aku sendirian disini melayani sepi..
 sepi yang sungguh sakit sekali...ermmmm
Sekian  
 
*Motif pic ni?saja je der....ngeeeee 


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger