Blog Lensa Kamera

Khamis, 28 April 2011

King Scout l Harapan tinggal harapan..

Assalamualaikum....


Kawan sekolah menengah dulu ramai dah dapat king Scout,aku dapat apa? Memang rugi,dan teramat rugi bagi aku..tapi harapan berkecai,takkan dapat masa diputarkan semula..benda yang lalu,tetap berlalu..takkan datang bergolek semula,aku pasrah dengan apa yang ada..Tapi hati aku teringin sangat nak dapat sijil King Scout,mendapatnya ibarat satu kepuasan bagi aku dalam berpengakap..Namun apakan daya bila saat untuk persiapan ke ujian itu aku tak dapat datang atas masalah teknikal..dan akhirnya aku kecewa keseorangan bila kawan dapat,aku berputih mata saja..ermm

Kenangan bila diungkit kadang kala ada yang indah,cukup indah tapi adakala juga terpalit kedukaan..kedukaan yang berganda,bisa membuat orang jadi gila..siapa aku nak salahkan takdir andai itu yang harus ku terima..dan sememangnya aku pasrah,redha dengan ketentuan yang ada..Aku takkan berpeluang untuk dapatkannya lagi..Sabar jela..

Sekian..

*Hasil google,jumpa gak..heheeee  
 

*Sijil King Scout,ada tandatangan seluruh Sultan negeri yang ada...

*Lencana dia pun cun ni kalau dapat..hehheee 


Kata Achie :Bukan semua yang kita ingini bisa tercapai..Jangan duk berangan ye^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger