Blog Lensa Kamera

Selasa, 12 April 2011

Terima Kasih Anonymous..

Assalmualaikum...

Ermm..sebenarnya malas aku nak kata pasal isu ini,coz
rasanya semua tahu apa tu Anonymous dan mungkin siapa pun pernah kena..
aku pernah tulis entry pasal anon tu kat Sini..dan aku rasa menyesal 
menulis entry itu secara terburu-buru bila sering dapat komen yang memanaskan hati
aku sendiri..Lagipun ketika itu aku masih baru kat sini,dan sekarang tetap baru.
namun aku sendiri akui aku cepat melatah walaupun komen sebegitu amat pedas
bagi aku akan tetapi mungkin tidak bagi yang lain..

Anonymous ini siapa?ada blog ke?takde?kalau takde,kenapa boleh masuk
ke blog aku yang baru je ini,siapa kenal aku yang bukan siapa-siapa..aku bukan blogger otai
atau dikenali semua orang sampai anon bertandang ke blog buruk ini..bagaimana aku
bisa dikenali?setelah aku fikir kembali,ternyata anon yang sering mengomen bukan-bukan kat sini adalah seorang blogger juga..siapa?tak tahu nak kata,boleh jadi siapa2... kenapa tak mengomen sebagai seorang blogger,mesti nak jadi anon..kenapa?jawapannya mudah,
senang mereka nak komen tanpa rasa bersalah dan mungkin juga tak takut untuk dijejaki semula bila menimbulkan suasana yang tegang kat blog kita...jika mereka juga
sendiri merasa bagaimana?ermmm

Sebenarnya entry ini bukan nak salahkan anon ke,apa ke cuma aku nak memohon
maaf buat siapa-siapa yang pernah terasa hati dengan aku sepanjang  aku berada
disini.aku akui,semakin lama aku disini semakin banyak benda yang boleh aku belajar
dan ambil pengajaran sekali..Wujudnya anon bukan untuk membuat apa-apa, cuma ingin 
memberitahu ketidakpuasan hati mereka terhadap blog aku terutamanya
entry-entry yang aku keluarkan mungkin membuat mereka terasa ataupun panas hati..
Mohon maaf sekali lagi,aku cuma insan biasa yang sering melakukan kesalahan 
demi kesalahan,semua itu mungkin boleh atau tidak mematangkan akal fikiran aku sebagai seorang blogger yang biasa...namun pesanan aku dilain kali,tak perlu rasanya nak beranon kat sini,cuma perlu komen sebagai seorang blogger,dan kemukakan benda yang rasa tidak puas hati kepada aku..Insyallah,sebagai seorang manusia,aku akan membuat pemohonan maaf secara terbuka jika aku rasa perlu..orang tak panas hati,aku pun senang hati..tak begitu..tapi kalau entry yang dikeluarkan tidak menyakitkan hati siapa2,tapi masih ada anon yang berkerjaya kat sini,kalau aku kata itu sebagi DENGKI,boleh?korang rasa? 

Maafkan sekali lagi ye..sekian...


*Dunia ini hanya sementara,dan pasti dunia disebaliknya kekal selamanya..ermmmm


Kata Achie :Aku cuma nak kata satu,aku kecewa dengan KAU...Siapa??LU fikirlah sendiri.. 

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger