Blog Lensa Kamera

Selasa, 26 April 2011

Best main nama bapa..

Assalamualaikum...

Pagi ini sejuk bangat,nak buat apa kerja pun malas je rasanya...heheeee biasalah
pasal budak malas,siapa lagi?tak nak tuding jari,kerana lagi terang dan bersuluh
aku ini malas,lagi malas rasanya dari korang..hehee korang malas ea?tu kena tanya
diri sendirilah ya,kalau tak malas alhamdulillah syukur...eh,korang dah sarapan ke belum 
ini?kalau belum silalah layan perut masing2 ye,perut aku pun tak masuk lagi ini..
memang susah nak masuk waktu pagi macam ini,tu pasal gastrik dah sebati dalam diri aku.hahaaaa

Tetiba ingat lagi zaman sekolah menengah dulu,aku satu sekolah dengan Budak comel ni..tapi
nama je satu sekolah,aku tak kenal pun dia..hahaaa rasanya tak pernah jumpa pun. betul tak
sahabat?hahaaa kalau jumpa pun mungkin tak perasan,aku kenal dia dari dunia maya gak..inilah kelebihan dunia ni,kalau pandai je guna dengan sebaiknya,insyallah pasti ada kebaikan untuk diri kita..tapi kalau digunakan pada jalan yang salah,apa jadi?heheeee fikir sendiri

Masa kat sekolah menengah dulu,kawan maki hamun sesama kawan ini macam perkara
biasa ini..aku pun tak tahulah kenapa boleh jadi macam tu.memang femes benda ini,yang peliknya maki hamun bukan apa..kutuk nama bapa kawan sendiri ini,aikk macam2 kan?
hahaaa nampak sangat kebudak-budakkan..Aku?aku tak main benda tu,memang pantang rasanya main benda ini,kalau nak main juga makan dulu kasut aku size 8,bukan macam kasut budak seketul Size 4 ..hahaaa bagi aku ,tak ada kewajaran nak main benda sebegini,walaupun 
ada yang kadang kala sekadar gurauan,tapi pasti boleh membawa kemarahan bila berlebihan..
tak begitu?Kalau korang,apa patut korang buat nak tangani benda macam ni?Sekian..

*Mood nak tengok cite P.Ramlie


Kata Achie :Nama je sekolah agama,tapi diri tak penuh dengan keagamaan.. 
*kutuk diri sendiri okey..heehee 
 
 

1 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

wah..achie skool agama ke dlu? same la kite, ngehehe.. yup, sy pun t'jmpe blk ngan kwn skool rndah via FB & blog, hehe.. it's a small world.. ^_^

sy xpenah main camtue.. sy bdk baik tau..haha.. >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger