Blog Lensa Kamera

Jumaat, 29 April 2011

Nak Tamak ..

Assalamualaikum...

Bertemu lagi kita ye untuk kali ini,maaf ye pasal entry aku yang kat Sini..sebenarnya entry tu bukan maksud aku nak tutup pun blog buruk ni,tak kan tutup wehh tapi ada sebab aku nak kata gitu..hheheeee apa dia?nantikan entry seterusnya ye..aku kiranya nak rehat gak malam ni,tapi Budak Seketul ni entah apa2 nak ugut bagai2 ni.hahaaaa memain je la,takde aku memang rindu nak lepak sini,tak dapat nak buka sehari rasa lain macam je wehh...

Apasal dia ni tamak sangat ni?apa  cite ea?aduiii pusing kepala tengok orang macam ni,nampak dia sibuk nak cover diri,tapi boleh tahu je orang tamak sangat ni macam mana..orang ambil satu,dia amik sampai dua,tiga dan kadang2 mungkin lebih lagi..heheheee tak fikir orang lain ke macam mana?orang lain pun nak gak,dan kalau boleh tak perlu nak pentingkan diri sendiri..nak tamak pun,tengok tempatlah juga..jangan nak memanjang je buat macam tu,sampai orang lain yang tertindas..korang rasa tamak tu macam mana ea??ke aku salah cakap ni??hahaaaa Sekian



 *Tamak berpada-pada,jangan sampai terkena..

Kata Achie :Aku pun tamak gak,tapi tengok keadaan macam mana....lalalalaaa~Korang??  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger