Blog Lensa Kamera

Sabtu, 2 April 2011

Malas nak dengar kata orang tua...

Assalamualaikum...

makin lama,makin tak tahan telinga ni
dengar kata ibu bapa..ada je benda dorang nak komen,buat
panas hati pun ada..kalau sekali dua bolehlah,Tapi sekarang ni
asyik lontarkan benda yang sama..BENDA SAMA!!!!
aku bosan,aku malas nak dengar..aku dah besar,dah tau fikir itu ini,aku
dah boleh fikir benda buruk baiknya..tak payahlah orang tua tu nak bising ke 
apa ke,kalau salah jalan,aku gak yang rasa..bukan dorang pun kan?jadi
kenapa sibuk gak nak ambil tahu kisah aku ni...
Aku BENCI BENCI BENCI!!!!

Maaf,ini bukan kata achie ok..cuma rasa kecewa dengan sikap
manusia zaman sekarang ini,dah pandai melawan cakap orang tua..tak sedar diri 
diri tu asal dari mana,nak balas kata-kata pun biar dengan cara yang baik,bukan
maki hamun orang tua tu sesuka hati..siapa kita nak maki ibu bapa sendiri,walaupun
dorang ada melakukan kesalahan tapi dorang masih ibu bapa kita..bertaubatlah sebelum
terlambat,nanti menyesal dikemudian hari.. manusia2,ermmm

*Aku rindu budak hayani ni.ermmmm 


Kata Achie :Tanpa perantaraan ibu bapa,wujud ke kita ni?? 

 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger