Blog Lensa Kamera

Isnin, 25 April 2011

Bila dah jadi kurang ajar..

Assalamualaikum...

Pagi ini tak tahulah apasal aku lain macam je ni,tak tahu nak kata apa..layan je la
perasaan sorang2,mungkin itu lagi baik..Mood aku cepat sangat berubah,lebih2 bila ada yang tak kena..kenapa begitu?aku ke yang patut dipersalahkan?hehe atas apa yang terjadi, mungkin
juga salah aku..suka meletakkan sesuatu pada yang tak patut,dan tak mungkin
aku boleh capai...<--ayat merepek jap..lalalaa~

Abaikan dulu,tadi aku ada tengok satu video kat you tube pasal seorang anak maki hamun seorang ibu,aku tak nak bagi link tu,kalau korang nak cari,carilah dengan guna kuasa Seo ye,pasti jumpa gak kan?ermmm apa yang aku pasti,benda kecil boleh diperbesarkan
oleh anak tersebut..Aku tak tahu apa yang ada kat kepala otak anak tu,buat ibu dia sampai
begitu sekali..tak boleh ke nak cakap baik2?kenapa perlu ada kekasaran apatah lagi
dengan ibu sendiri..syurga ditelapak kaki ibu,disini aku tak nak bagi komen lebih,aku cuma perlukan komen yang jujur dari korang,korang rasa kenapa semua ini terjadi?
adakah salah didik dari ibu bapa?ataupun salah dari anak sendiri? 
dan apakah cara terbaik untuk kita tangani masalah sebegini?Boleh??
Sekiaan..

*Sekadar gambar hiasan dari Sini 

Kata Achie :Tak salah mengalah jika itu yang sepatutnya.... 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger