Blog Lensa Kamera

Selasa, 5 April 2011

Bagan Lalang l Gara-gara Motor Ego LC

Assalamualaikum......

Tak sedar dah dekat jam 6 pagi dah ni,aku masih lagi belum update entry,memang
makin malas aku kan?ermm,rasa nak lempang diri sendiri pun ada ni..ngeeee
tolong lempang aku boleh tak sayam Cik Tom ,heheeee  

Tepat jam7 pagi,aku dah kena start kerja dah tapi banyak benda aku belum 
buat,memang masalah besar buat aku ini..So aku nak cakap pasal tadi,time aku 
balik dari tempat kerja aku temankan kawan ke Sungai Pelek, Sepang coz dia nak beli motor Ego LC, ada banyak kedai kat kl ini mahu je nak kesana..ada apa kat sana itu pun,aku tak tahu..takpe,aku layan je la perangai kawan aku sorang ini..heeheee

Dan dari kat puchong nak pergi ke Sungai Pelek agak meletihkan gak coz baru je
balik kerja disamping kurang tidur ini..Dan sebelum dapat sampai sana pun,banyak
halangan yang paksa dirempuhi bila asyik sesat jalan je ni..hahaaa nasib baik sampai gak,
walaupun disepanjang perjalanan itu banyak sangat menyusahkan orang dengan banyak
pertanyaan mengarut dari kami..dan bila dah siap urusan kat kedai motor tu boleh pulak
kawan tiba2 ajak ke Bagan Lalang coz dah tak jauh sangat nak kesana..dan aku dengan tidak membuang masa lagi setuju je,tak percaya sila layan gambar kat bawah2 ini tau...
sekian..nak rehatkan otak ini dulu..heheee bai bai

 *Kedai nilah mangsa rompakan motor oleh kami..hahaaa

 *Dah ada motor nanti ni,mesti budak ni sibuk nak jalan je...hahaaaaa

 *Aku suka laut dia,cantik der...

 *Kat sini tempat orang nak main bola tampar pantai..

 *Kawan aku dah cramp kaki coz main bola..hahaa padan muka

 *Resort apa ini,aku pun tak tahu..hahahaaa

 *Chalet dia memang panjang der....heeee

 *Nasib baik tak ramai orang,kan best tu..hahahaa

 *Ombak pun tak kuat sangat,memang cool laaa..

 *Matahari terbenam sungguh indah...

 *Entah apa yang aku pandang ini...<---Sengal..


Kata Achie : Ada masa aku nak pergi Bagan Lalang lagi tapi dengan plan yang teratur.. 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger