Blog Lensa Kamera

Jumaat, 15 April 2011

Strider Buzz memang sempoi...

Assalamualaikum...

Semakin lama,semakin ramai blogger aku jumpa.dan
seribu satu perangai orang boleh kita lihat,hehee tapi berkawan memang best,yang
betul dianggap kawan tu ada ke??heheee kalau ada,dimana? aku sampai sekarang 
kepingin nak jumpa kawan sebegitu..

Kali ini aku nak kenalkan seorang blogger yang rajin benar komen kat rumah usang
aku ini,blog dia pun cun apa,banyak info menarik yang boleh kita dapat tahu..tak sia2 aku jumpa dia ini,aku kenal dia pun melalui blogger otai ,Akak Diana..terima kasih sis ye, sayang
maisara ketat2 lorr...heheeee Bro Fariq jangan nak jeles pulak tau..heheeee 
entry bro azlan yang terbaru ialah Misteri sumpahan ular,entry ini macam novel pun ada heehee apapun blog dia dah okey cuma aku rasa bro Azlan boleh kemaskan
lagi susunan widget yang ada,lagi2 widget nuffnang tu,kalau kemas cikit mesti gempak siot..
tapi itu pendapat aku je la,coz setiap orang punya pendapat masing2 kan.
malas nak buang masa,apa kata kita terjah sambil follow blog Mohd Azlan ni...jommm
Sekiannn..

 *klik banner kat atas ini ketat2 ye..lalalalaa~


Kata Achie :Malam ini aku rasa macam nak tidur awal lorrr..heheheeee 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger