Blog Lensa Kamera

Rabu, 27 April 2011

Bila Kau Suka Aku..

Assalamualaikum...


Perkenalan kita yang dah lama membuat kita begitu serasi sekali,adakah ini bermakna kita boleh jadi teman sejati.. teman yang boleh diajak berbincang isu apa sahaja tanpa ada ruang batasan,sebegini rupa yang aku harapkan..kau seorang yang prihatin dan baik sekali,dan tidak ada sesuatu kekurangan kau yang dapat aku kesan,malah tidak terdedah mana pun keburukanmu didepan mata ku..sesungguhnya kau adalah sahabat aku yang terbaik pernah aku kenali..hari berganti hari,terasa begitu cepat sekali putaran alam ini berlaku sampai diam tak diam,persahabatan kita telah bertahan selama tiga tahun tanpa ada sebarang perbalahan..sesungguhnya aku amat menyayangimu dirimu sebagai seorang sahabat.. 

Hinggalah suatu hari,airmata ku tumpu bila kau mengatakan yang kau cinta pada ku bukan lagi sebagai seorang sahabat tetapi sebagai seorang kekasih..betapa bodohnya diri kau mencintai aku,sedarkah apa yang telah kau katakan sebentar tadi,kau sedar dunia kita adalah sama,bagaimana untuk aku mencintai kau,jika aku tidak pernah mencintai kau sebagai seorang kekasih..dan kau pula mula memaksa aku untuk mencintai kau dan melayani dirimu persis seorang kekasih.. Demi tuhan,aku tak kan pernah mencintaimu walaupun sedetik kerana aku tak ingin berpaling dari agama aku,dan aku tahu aku tak bisa mencintaimu kerana kau seorang LELAKI..Sedarkah kau hakikat itu??

Maaf,entry diatas cuma ilusi semata2,tiada kena mengena dengan diriku..cuma aku ingin ajak korang merenung kembali keadaan sekeliling kita yang kini penuh dengan karakter seperti Gay,Lesbian dan banyak lagi..kenapakah ini bisa berlaku?kenapa nafsu kita semakin menjadi-jadi sedangkan ada yang halal untuk kita layani...Sekian..

 *Sahabat,jauhilah aku jika aku mengajak mu ke arah kejahilan..

Kata Achie :Jangan dekatkan dirimu kelembah kehinaan..ermmm 





0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger