Blog Lensa Kamera

Jumaat, 1 April 2011

komen cukup-cukup....

Assalamualaikum...

Sekarang jam 3.26pagi waktu malaysia,aku dah selamat sampai
dari kampung tadi lagi...heheee ingat besok je baru start nak berupdate coz masih
penat lagi ini..Tapi dari tadi tak dapat nak tido,tak tahulah kenapa...mungkin 
badan je kat sini,hati masih lagi tinggal kat kampung...

Ermmm...abaikan dulu perasan aku itu,tak penting pun kan..sebelum tu nak
ucap jutaan terima kasih pada blogger yang rajin datang singgah blog aku walaupun
tanpa update terkini..terima kasih sekali lagi,insyaallah aku pasti terjah korang balik
dalam masa yang terdekat..

Aku sebenarnya tiada idea nak update ni,so nak tidur 
dulu la hehee..banyak benda lagi nak buat 
hari ini,tapi kena tidur dulu dengan secukupnya..hehehee 
babai^^

*Harap maaf,komen korang still belum aku publish dari 4 entry yang lepas..heheeee
aku memang pemalas..ermmmm 


Kata Achie :Sedap tidur kalau badan letih sangat..heheeeeee ZzzzzZzzzz

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger