Blog Lensa Kamera

Isnin, 25 April 2011

Identiti diri aku apa??

Assalamualaikum..

Sekarang ini,semakin ramai yang ingin menjadi blogger..tapi takpe,itu satu
perkembangan yang sihat nampak gayanya..dalam sehari mesti ada je yang daftar blog,ye ke?heheee baguslah dari buat perkara tak elok kat luar sana tu,lagi bagus buat baik kat blog ini..tapi semua orang buat baik kat sini ea??heheee jangan buat jahat sudahlah,kalau tak sama je dengan aku yang terlebih jahat ni..haahaaa

Nak buat blog bukannya susah mana pun,buat je ikut tutorial yang ada...Memula memang agak payah kan?tapi lama benda tu jadi biasa dah..malah ada yang baru je ni,tapi hebat dalam mengedit  blog dia jadi cun lagi gempak.contoh? aku bagi Bro Mas,dia ni baru gak kan kat sini, baru dari aku tapi tengoklah sendiri,blog dia memang gempak dan siap tukar domain lagi tu..hehe Tapi harus diingati,nak buat blog ini senang tapi kena pandai mencari identiti sendiri,jangan nak ikut orang je keja..tu benda tak elok kan?betul tak?cuba kita buat blog dengan cara kita sendiri tanpa perlu nak copy paste sesuka hati..orang tak panas hati,
kita pun senang hati..tak begitu??Sekiannnnn

 *Ayu  je tengok dia pakai macam ni..ermmm


Kata Achie :Aku pun tak tahu identiti aku ini macam mana..rojak??mungkinn.heehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger