Blog Lensa Kamera

Selasa, 5 April 2011

Afzainizam l Jom terjah blogger ini

Assalamualaikum...

Hari ini mengantuk sangat,dah lah pagi tadi ada kursus Infection Control
kat Hospital Sungai buloh.ikut kan hati tak nak pergi je,tapi memandangkan lebih baik dari pergi tempat kerja jadi terpaksa pergi dengan berat hati hahahaa..dan akhirnya time kat dalam dewan tu,orang sibuk dengar taklimat ini aku pulak sibuk gak 
tido kat belakang...hahahaaa

Tapi bukan itu sebenarnya aku nak suarakan,tapi kali ini aku nak kita sama2 terjah blog
bro Afzainizam ini..blog yang penuh dengan info yang menarik hati aku sendiri,pendek kata
memang suka habislah,banyak benda baru yang aku tak tahu aku dapat kat sini,antaranya
entry Bayar saman untuk elak blaclist , Jenis dan Penjagaan Scooter , Tip untuk tayar motorsikal dll..banyak lagi tapi cukup itu je dulu ye...heheeee

So apa lagi buat yang belum kenal bro ini,mari bersama terjah blog beliau ketat2 ye.layaaan
oppsss kejap,ada pertanyaan dari aku..harap dapat jawapan yang dari bro afza,maaf jika soalan aku ini sudah pernah dibalas,mungkin aku terlepas pandang la tu..heheeeee

1) Banyak2 brand motor kapcai kat malaysia ini,motor apa yang paling sesuai nak guna
pakai?yang jimat dari segi minyak,penyelenggaraan dan ciri-ciri keselamatan? 

2)Antara kereta jenis manual dan Auto,yang manakah lagi sesuai untuk diguna? 
mengapa??  

 *Nak terjah,klik banner ini ketat2..heheeeee

Kata achie :hahaaa soalan ntah apa2 aku ini..ngeeeee takpe,nanti nak email bro tanya soalan yang sepatutnya yang nak dilontarkan..haaaaa
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger