Blog Lensa Kamera

Rabu, 6 April 2011

Hujan l sejuk sangat derrr...

Assalamualaikum

Dah hujan kat Puchong ni,hujan sebenarnya baik untuk kita..banyak
faedah yang kita dapat bila hujan turun ke bumi,kerana hujan adalah salah satu kejadian
semulajadi yang tuhan beri kepada kita...tapi kalau hujan turun tak henti-henti,apakan jadi?
kalau kat korang mungkin takpe,tempat aku ini yang payah...asal hujan lama sikit mesti 
air cepat naik,maklumlah sistem pemparitan yang kurang sempurna kot..hehheeee
 betul ke??ngeeeeee

Dan bila hujan,banyak aktiviti yang terpaksa aku tak layan sebab kekangan
diri yang melanda..kalau hujan dah ni,automatik aku lemah gemalai...aku tak tahan
dengan sejuk-sejuk ni,jadi langkah selamat yang aku amik cuma ambil selimut dan 
baring,tunggu sampai hujan berhenti turun,.,tapi kalau time kerja,itu yang payah,paksa
den fikir sendiri macam mana nak hilangkan sejuk yang melanda.. Aku yang lapar nak makan
ini pun fikir dua tiga kali nak keluar cari makan,akhirnya aku pilih tidur je la...hahaaaa
korang tak nak tidur??ngeeeee 
Sekian....

*sengal sekejap...lalalalaaaa~



Kata Achie :Time hujan macam ni,Resdung pun gatal nak datang...hampehhhhh  
  
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger