Blog Lensa Kamera

Khamis, 7 April 2011

Curang l Macam mana nak setia kalau ada lagi baik dari sedia ada..

Assalamualaikum..

 Nampaknya aku curang lagi,aduiii kenapa mesti curang,kenapa
asal curang je mesti aku,asal aku je mesti curang...ermmm aku
memang curang ke?kalau curang,kenapa mesti nak curang?adakah aku ini
kaki curang sampai ada yang mengata itu ini,betul-betul  paaraaah ni...

Opss,aku dah mengarut apalah ini,bukan curang apa
yang aku maksudkan,cuma curang dalam pekerjaan..itu pun dianggap curang ke?
bukan apa,aku baru je dapat panggilan telefon untuk interview kat tempat lain..berbesar 
hati nak cuba nasib manatau rezeki aku kat situ pulak..walaupun kat tempat sekarang
aku baru lagi kerja tapi tak salahkan bertukar angin..apatah lagi jika bekerja disitu
memang impian aku sebelum ini.. ,memang nafsu membuak-buak nak pergi,adakah destinasi 
aku selepas ini Ampang,jika sebelum ini lama bertapak kat Puchong.,Apa pun tunggu
dan lihat,moga aku memilih dengan betul tanpa menyesal dikemudian
hari..kalau korang ditempat aku,adakah korang pun nak curang ke??
 Sekian....




Kata Achie :Peluang ada didepan mata,korang nak biarkan begitu je??ermmmm
  
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger