Blog Lensa Kamera

Jumaat, 22 April 2011

Buat keputusan yang bijak..

Assalamualaikum...

Hari ini rasa bermaya sedikit selepas rehat dengan cukup,maklumlah tidur tak menentu dua tiga hari..ermmm banyak keja nak dibuat,bukan fikir memanjang je kat blog buruk ni..ermmm kan best kalau dapat jadi blgger full time,tak perlu nak kerja.asik online je la...Tapi terfikir juga,nak makan apa kalau tak kerja.heheee aku bukan macam blogger mantoopp yang lain,tiap2 bulan pasti cek nuff or pengiklan yang lain datang ke rumah..bukan jutawan ye,nak cashout pun tak lepas..yala,akaun nuff masih kosong je ni..grrrrrrr

Ok,cukuplah mengarut pasal tu..cakap banyak pun bukan boleh nak cashout kan?heheee ermm,aku nak tanya korang,seumur hidup koranglah,pernah tak buat keputusan yang salah? keputusan yang membuat korang menyesal,rasa nak undur je masa ni..pernah?aku bukan nak fokus pasal love2 ok,tapi umum..tak kiralah menyesal kerana pernah kurang ajar dengan mak bapa ke,menyesal gaduh dengan kawan baik ke,ataupun apa2 je la..janji korang menyesal..ermmm aku?aku banyak kali buat keputusan yang kurang bijak,keputusan yang orang kata budak pun tak pernah buat..entahlah kenapa,mungkin umur je yang meningkat, tapi perangai aku masih kebudak-budakkan..Tapi bagi aku kesalahan itulah yang mematangkan aku,kalau aku tak buat salah,aku tak nampak apa kesalahan yang patut aku hindari.. Cuma jangan buat kesalahan yang melampau batas sudahlah..heheee Jadi harap kita semua dapat buat keputusan yang betul selepas detik ini,moga tidak menyesal dikemudian hari..Sekian....

 **Muka je nampak tua,hati aku masih muda macam pic inuyasha ni..heheee


Kata Achie :Aku menyesal tak buat blog dari dulu lagi,heheee kalau tak boleh 
jadi macam En Ben..hahaaa gurau^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger