Blog Lensa Kamera

Selasa, 26 April 2011

Aku memang degil..

Assalamualaikum....

Selamat malam semua,apa cerita malam ini?mesti sibuk ni kan?aku pun banyak benda nak kena buat tapi update entry sekejap baru senang nak bw..bw mana?bw kat tempat yang komen kat blog ini,maaf aku tak guna Dashboard ni,kosong je kat situ..nasib baik dapat nak update..heheee Bloglist aku ada,tapi entah apa2 ni..hehee jadi aku cuma dapat terjah blog yang tinggalkan komen je..itu pun ambil masa okey,aku bukan blogger tegar macam Sis Diana mahupun fariq..aku tak suka fariq,coz dia rampas maisara.hahaaa gurau^^

kalau korang baca entry aku kat Sini,korang mesti tahu tabiat aku macam mana kan?hehee
malu sekejap,tapi itulah kenyatan dia..tak percaya tanya Budak cumil ni,tapi jangan tanya Budak Seketul sebab memang dia tak tahu apa2 ni..tahu makan je tapi badan kurus macam tu gak..hahaaa ini memang pujian iklas ok,bukan kutuk ke apa..hahaaa sikap degil, siapa ada?
kalau ada,esok aku nak belanja roti canai satu tapi bayar sendiri sebab kita serupa..hihii
Degil ini antara perkara yang sebati dengan aku,kadang2 bila tak sama pendapat aku suka buat cara aku sendiri...kenapa?entahlah,aku sendiri pun tiada jawapan,cuma aku merasakan
aku berhak berpihak pada apa yang aku pertahankan..aku memang degil.selagi orang tak mengalah,aku pun tak nak mengalah ni...kalau boleh,sikap mengalah itu adalah perkara last sekali aku buat..hehee tapi inilah aku,bukan siapa2..sebab cuma aku yang faham aku ini macam mana..heheeeee korang degil ke?cuba citer cikit..Sekian..


*Muka masa sewaktu kecil..percaya tak??hahaaaa


Kata Achie :Degil mana pun biar bertempat,takut ada yang makan terajang....hehee


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger