Blog Lensa Kamera

Khamis, 21 April 2011

Pantang dicabar..

Assalamualaikum...

Semakin dewasa ini,semakin banyak kelemahan aku terdedah..aku sendiri geleng kepala pusing dengan sikap aku yang pelik ini..Nampak sangat walau dah nak mampus tua ini,aku masih lagi bersikap kebudak-budakan..ermmmm tak tahulah nak kata apa,orang kat sabor je la ye..
namun bukan itu yang aku inginkan,mungkin itu kemahuan semulajadi yang susah untuk aku tinggalkan..harap mereka yang berada disisi sentiasa bersabar ye,mungkin aku tak bermaksud begitu,namun sikap itu telah sebati kemas di diriku..

Sikap pantang dicabar itu kadang bagus untuk aku,kadang kala hanya memakan diri sahaja.. yang bagusnya bila kita mampu mengubah persepsi orang terhadap kita namun menjadi hina bila  cuma memperlihatkan kebodohan sendiri...Aku tak tahu kenapa boleh berlaku begitu,seperti aku bertindak diluar kotak pemikiran..seperti badanku dikawal oleh sesuatu objek yang tidak biasa aku lihat secara mata kasar..kenapakan aku?

Maaf,Ayat diatas cuma ayat merapu semata2..hehee cuma aku nak ajak korang berfikir sekejap, wajarkah kita ni untuk pantang dicabar?antara lelaki dan perempuan ,siapa lagi pantang dicabar bila diarah buat satu tugasan..kali ini aku tak nak jawap,jadi aku rasa bagus korang jawab untuk aku ..boleh??saja je,nak tahu pandang korang macam mana kan?Heeheee Sekian..
**Mood nak tengok balik cite rango..hahaaaa 

Kata Achie :Tengok keadaan dulu,kalau benda merapu buat apa nak sahut,..ya dak?ehheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger