Blog Lensa Kamera

Ahad, 24 April 2011

I Love You Pujaan Hati

Assalamualaikum...

Aku termenung ke luar jendela,tetiba teringat akan dirinya..rindu,sangat rindu akan
suaranya yang lama tidak kedengaran..Aku rindu dia,rindu sangat...Ya Allah,kenapa ini harus terjadi kepada aku,aku cinta dia,aku sayang dia sepenuh hati aku..maafkan selama ini,aku pernah menyakitkan hatinya.memang dia mulia,mulia bagi diri aku.tanpa dia siapa aku,tanpa dia aku tak mampu membuat apa-apa.Ya Allah,kenapa ini yang harus aku lalui.namun aku tidak ingin menyalahkan takdir ini Ya Allah.mungkin ada hikmah atas apa yang terjadi.semoga dia diaman disana.. Aku percaya cinta ku kepadanya tak kan berkurang,malah aku yakin aku semakin cinta kepadanya.pemergiaannya membuat hati aku sakit,batinku terseksa memendam rindu yang tak sudah..Ya Allah,bagaimanakah untuk aku mengatakan yang aku cinta kepadanya,kerana kini aku tidak bisa mengatakan itu lagi..Ya Allah bantu hambamu ini..

Diam tak diam,dah hampir 6 tahun dia meninggalkan aku.aku ingat lagi ketika itu aku masih
menduduki peperiksaan SPM..dan aku benci diriku bila kusedari pemergiannnya hanya ketahui bila 7 hari selepas ketiadaannya.. Aku benci pada siapa yang menipu aku selama ini,
kerana aku tak bisa mengiringi dia ke pusara..aku benci semua ini,Ya Allah kenapa aku mesti 
teringat kembali peristiwa yang cuma membuatkan hati ku terpukul kekecewaan..
Ya Allah,kenapa mesti aku..Mengapa?

I love You Mama 



Kata Achie :Dalam tawa ,ada gundah..ermmm 
 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger