Blog Lensa Kamera

Ahad, 1 Mei 2011

Aku Pusing !!

Assalamualaikum...

Lupa dunia sekejap bila layan movie yang berlambak aku ambil dari teman
sepejuangan dulu,sampai lupa nak update entry dan nak bw ni..heheee ermmm mood aku nak update entry sebenarnya dah mati..kadang kala pusing tak tahu nak buat apa,...mungkin minggu ini je aku masih berpeluang nak update entry dengan kerap,minggu depan tak tahu lagi macam mana..kalau menghilang diri,makanya aku sibuk memanjang ok..lagipun takde siapa juga nak cari kan?? traffic pun dah makin susut ni,tapi itu tak kisahlah..aku tak harap pun traffic2 ni,kalau ada tak kemana gak kan?heheee

Sebenarnya aku takut nak kerja tempat baru ,tak tahu lagi manager dia macam mana..
heheee itu juga penyebab aku stress dua tiga hari ini,mungkin ada sebab lain gak..mungkin!!
Dan bila stress,biasanya aku perlukan sound yang kuat untuk aku melupakan stress aku sekejap..tapi tak lama mana pun,lepas dah habis dengar mesti fikir benda yang sama... dan
pada masa yang sama,aku terfikir juga..kenapa bila kita stress ,ada je benda kita tak puas hati..ada je rasa nak diluahkan tapi tak tahu nak tuju pada siapa,aku kadang2 memang tak faham dengan diri sendiri,aku tak tahu apa yang diri aku inginkan yang sebenarnya..apakah yang aku hajati telah tercapai atau bagaimana..yang pasti aku stress bila fikir kenapa aku dipindahkan ke cawangan lain..korang pun mesti stress tengok entry aku pagi2 ini kan? Sabar je la...Sekian.. 

*Mata pusing nak tidurr @.@ 


Kata Achie :Masalah takkan selesai selagi tak bijak untuk tangani^^

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger