Blog Lensa Kamera

Sabtu, 23 April 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH

Assalamualaikum...

Dengar cite En Ben ada buat segmen terbaru,betul
ke ni?hehee nak join boleh?aku pun blogger baru gak,takde siapa yang kenal
jadi harap dengan segmen ini,ramai kawan baru dapat dikenali..yahooo,tapi sebelum tu,
kena jawap dulu soalan subjektif En Ben ni..ermmm aku tryyy 

1)Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog ?
**Banyak faktor kot mempengaruhi aku nak buat blog ini,antara satu ialah
adik aku sendiri..ermm tapi dia dah pencen kot,malas nak update la tu..heheee
lepas dah buat,aku lagi gersang excited bila dapat kenal ramai blogger baru..
jadi secara tidak langsung,kawan blogger sendiri yang menarik minat aku..heheee

2) Siapakah sumber inspirasi anda ?
Sumber inspirasi aku,ramai en ben..tapi nak sebut satu2,tak lepas ini..heehee
tapi aku suka entry dia ini,so rasanya sumber inspirasi aku semestinya Kak Diana ..bukan apa,
aku memang dengki dengan blog kak diana ni...hehee dan kalau boleh nak tambah,aku nak dua blog ini,boleh?heheee Ummi dan Cik Fatihah.(Bagus korang terjah,hehee) 

 Tarikh Tutup : 12 MALAM | 23.04.11

 *Nak join?Klik header ensem boy ni..taraaaa

Sekian.. 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger