Blog Lensa Kamera

Jumaat, 8 April 2011

GA - Senyuman Si Cilik

Assalamualaikum..


Pagi yang indah,cukup
selesa rasanya nak join GA,
mantau rezeki ada kan?hehee
join anjuran keyphochee kali ni..
jommmm layan syarat2 dulu....


1. Sudi-sudikanlah jadi Follower blog saya..bagi yang dah
ikut...faham-faham jela..heehe
2. Tampal banner seperti yang tertera di atas kat Entry & Sidebar
blog anda dan link balik yeah..
3. Letakkan gambar penyertaan..nyatakan nama anak..nama ibu..tarikh
lahir anak..umur anak..
4. Si Cilik yang layak menyertai dari lingkungan umur 6 bulan - 3 tahun 
sahaja..samaada anak kandung..anak sedara..anak angkat..tetap diterima..
 diterima..
5. Nak letak blog saya kat bloglist kalian pun ok..senang nak
pantau sape yang menang nanti..
6. Tag sekali pada member-member yang lain..ni kira bonus..
7. 5 hadiah akan disediakan...setakat ni saya belum ada idea nak bagi 
apa..maybe kena tengok sape yang menang dan saya akan decide 
nak beli/bagi apa...oraitkan camni..huuhuu
58. Tarikh akhir pada 14 April 2011@4 petang
9. Sebarang perubahan akan dimaklumkan dari semasa ke semasa...jengah-jengahlah
blog saya selalu..sebab saya ni selalu buat kejutan..percaya tak..huhuu..
10. Panjang pulak dah..jangan lupa tinggalkan link blog penyertaan anda kat entry ni yeah..
11. Last but not least...pemenang akan ditentukan oleh juri jemputan (bukan 
dikalangan bloggers)...rasa lebih adilkan..

So aku pertaruhkan pic ini.heheehe


Nama anak: Amnah Nur Shazahayani
Nama Ibu: Rosnah D. (akak aku)
Tarikh Lahir: 5.6.2010
Umur :10 bulan

Sekali lagi..heeeeehee 


 Tag :-


Cik Shag l Cik Kira l  Cik Scc

Jadi,apa tunggu lagi??

*klik banner kalau nak join..



Sekian,terima kasih.... 


1 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

wah.. comelnye anak buah achie..
pipi tembam, nk cubit~~.. ^_^

dlu pun sy join GA nie, ngehehehe.. xprasan lak achie.. (coz xknal lg time tue..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger