Blog Lensa Kamera

Sabtu, 23 April 2011

Bukan senang nak buat entry..

Assalamualaikum

Nak update entry?tak tahu nak update entry?kalau tahu,takpelah kan..tapi tak tahu,sama je kita ni..ehee aku pun kadang2 tak tahu nak update apa,yala otak aku ini bukan macam otak En Ben ,tak pun blogger banyak idea ni, Kak Diana ni..kalau En Ben tak perlu nak cakaplah kan,nanti cakap aku mengampu pulak..tapi memang itu realiti yang kita dapat tengok sekarang ni,banyak gak blogger naik gara2 dia,contohnya? bloggerr tuuuttt,tuuuut,, dan tuuuuuut..
ok,tapi kalau kak diana pulak,serius aku memang jeles..entah ilmu apa dia pakai sampai aku kadang2 terlepas entry dia ni..susah nak kejar weehh,tak percaya?sila ke blog Kak Diana, lagipun kat situ ada maisara pujian hati aku,cuma Bro Fariq  je yang selalu potong line aku ni..grrr

ok,cukuplah dulu aku merepek tu..aku nak tanya koranglah kan,kalau korang,selalu update pasal apa ea?aku ini serius kadang2 ada entry aku nak buat,tapi bila depan laptop confirm dah hilang..time tidur kat situ plak enty jatuh berlambak2,menganggu ketenteraman awam betul laa..dan kalau boleh entry yang aku buat,tak nak ada yang terasa hati pulak..yala takut ada anon je yang datang bertandang,tu bukan rezeki dah,tapi bala yang menyeramkan..hehee
ada pandangan?kalau ada,sila bagi komen..plzzzz Sekiann

 *Aku geram bukan apa,geram lapar nak makan..heheee


Kata Achie :Tapi entry pasal love2,maaf memang takde kat sini ye.. 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger