Blog Lensa Kamera

Rabu, 6 April 2011

Hosting l Sayam Cik Tom dah lepas,aku bila lagi...



*Jom layan template cik tom yang baru...( Link )

 Assalamualaikumm...

Tahniah buat cik tom sebab dah bertukar ke WP,respek dengan dia ni sebab
berani mencuba sesuatu benda yang baru walaupun tak pakar lagi..bukan macam aku,asyik
nak tengok dan lihat je orang lain tanpa mencuba sendiri..aku tak berani lagi nak tukar ke WP coz aku pernah gak mencuba sekali sewaktu membeli domain Woofer Storm ni kerana aku membeli pakej beli hosting dapat domain free tetapi yang lucunya bila hosting yang dibeli tak
diguna tapi cuma pakai domain yang free diberi...haahaaa

kalau ada yang perasan sewaktu ketika dahulu,aku ada menggunakkan hosting WP yang
bertemplate hitam merah.kalau tak perasan, Cik Kira tetap perasan,dia siap komen suruh tukar template yang asal..betul tak cik kira?dan sebab itu,aku bertukar semula ke blogspot, mungkin jodoh aku belum kuat lagi dengan WP..hahaaaa tapi rasanya agak rugi kerana blog aku telah dipointkan ke hosting blogspot yang free,aku nak gak rasa guna hosting sendiri..
 Bila?aku sendiri pun tak pasti...sekian....


Kata Achie :Kalau tiba2 korang masuk blog ni,tiba2 rasa pelik jangan nak kutuk tau..
Hostinggg,tunggu aku....   

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger