Blog Lensa Kamera

Khamis, 14 April 2011

Asmirandah Zantman l I Love You Boleh??

Assalamualaikum..

*Macam pernah nampak je iklan ni kan???heheee

Aku baru je lepas tengok movie Ketika Cinta Bertasbih 2,memang lambat ni kan?
orang dah lama tengok,aku baru je layan..heheeee sabar je la,apa pun yang aku 
aku tertarik hati dengan seorang pelakon dia ni..perghhh ayu gila beb..rasa nak gigit jari 
pun ada ni..hahaaaa I Love You boleh??bukan i love u hati aku terjatuh cinta okey, tapi i love u bila nampak dia pakai tudung,,nampak ayu gitu lorr, 

Yang pasti aku suka sangat cite ini,memang paraaah der rasa nak tengok
banyak kali ini... tahniahlah buat pengarah dan barisan pelakon dia ini ye,memang
mendalam sungguh maksud yang ingin disampaikan,sampai malu pulak dengan
diri aku yang serba kekurangan ini..Malaysia bila nak buat movie macam ini?kata nak bagi
pengajaran pada penonton,namun adegan peluk2 masih ada,apatah lagi pegang tangan
macam perkara biasa...ermmm contohlah ye filem sebegini,moga apa yang disampaikan,bukan
takat tengok je,tapi dapat kita laksankan dengan seikhlas mungkin...amin3..
nasihat untuk diri sendiri..sekian^^

Sebelum itu layan dulu gambar ayu Asmirandah ye..joommmm




Kata Achie :Tapi maaf Asmirandah,aku lagi suka bila anda bertudung...ermmmm 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger