Blog Lensa Kamera

Jumaat, 22 April 2011

Tahniah buat Dayang..

Assalamualaikum...

Hujan kat Puchong ni buat aku nak baring je rasa,cuma inginkan 
selimut yang tebal menutupi diri yang agak besar ini..heheee aku 
memang tak suka sejuk2,memang kalau sejuk banyak benda aku 
malas nak buat..rasa nak tidur je walaupun tak mengantuk,jadi 
berbaring je la..heeehe  

Tapi,sebelum aku laju je berbungkus kat sini,aku nak ucap tahniah dulu 
buat Cik Dayang  kita atas entry dia kat Sini..Tak sangka dah genap setahun dia
kat dunia blog ini,sementara aku masih lagi duk terkapai-kapai mencari hala tuju..
Semoga dia kekal berblogging,dan dapat apa yang dia hajati kat dunia blog ini, dan 
semestinya dapat kawan baru yang baik-baik belaka..bukan macam aku yang jahat benar
sampai Cik Najihah panas hati ini.hahaa maaf lah kalau ada yang tak suka dengan 
kehadiran aku kat sini..Jadi malas nak mengarut lagi,apa kata kita terjah jela blog
dayang ini ok.Sekian...

 *Tak sabar nak terjah?jom klik banner ni..Jommm


Kata Achie :Sambil menziarahi,tak salah kita follow blogger ini kan??heheee 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger