Blog Lensa Kamera

Ahad, 3 April 2011

Nuffnang suka cari pasal..


Assalamualaikum...

Siapa suka En Nuffnang?ada yang tak suka ke?aku suka je en nuff ni coz bagi aku cuma
EN Nuff ni je yang aku layak pakai,tak layak nak guna yang lain..heeeheee tapi yang buat aku 
panas hati dengan nuffnang ni bila baru je aku buat entry dia kat Sini,sekarang aku
kena lagi..kalau setakat satu takpe ni sampai dua sekali...apa kes nuffnang ni?

malas nak cakaplah,cuma mampu tersenyum kelat..terima kasih buat Nuff coz 
masih sudi nak beri BE ke 5 dan 6..aku sayang ketat2lah, kak chik tu mesti tak hairan coz
dia dah berkali2 dapat BE tapi tak nak mengaku,yala setakat BE dia tutup mata sebelah je kot..hehee jangan marah kak chik..ngeeeee 

Apapun terima kasih sekali lagi En Nuff,kalau ada rezeki tambah2 je lagi ye..boleh??heheee
coooool pulak rasanya aku kali ini..heheee sekian^^


 Kata Achie :Rezeki jangan ditolak,musuh jangan sengal nak cari..heeeheeee

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger