Blog Lensa Kamera

Selasa, 19 April 2011

Jangan lupa diri..

Assalamualaikum....

Aku baru je layan Trailer Penunggu Istana tadi,dan aku perasan satu benda..aku kenal sorang dari pelakon itu..dari pelakon tambah drama,kini dah beralih ke filem pulak..takpe,rezeki dialah la tu kan,usaha tangga kejayaan..tanpa usaha,sekadar melalak tak tntu hala....jika usaha lebih,insyallah rezekinya pun lebih..tapi kalau sekadar melalak tak tentu pasal,rezeki kat mana ea??ermmm

Dia ni bukan kawan aku pun,dia saudara dengan kawan aku..aku jarang gak jumpa dia ni,tapi sesekali selalu gak terserempak kat TS...hahaaaa mungkin atas dasar kawan,dia pasti tegur walaupun aku sebenarnya segan nak sapa dia dulu..maklumlah aku bukan rapat sangat dengan dia ni pun,tapi dari  tengok cara dia ,okeylah nak kata dia sombong tak juga...kalau kata aku yang sombong,itu mungkin..heeeheeee 

Nasihat aku pada dia,semua yang kat atas tu bermula dari bawah...mungkin dari tiada apa2,dia mula menonjol sedikit demi sedikit..tak mustahil suatu hari nanti dia akan menjadi pelakon utama,mungkin menjadi kegilaan semua orang ..manatau kan?kita tak tahu nasib kita nanti macam mana,cuma cuma cuma,aku ingatkan moga dia sentiasa berpijak dibumi yang nyata..bila dah kat atas tu,jangan lupa pandang kat bawah ini..ingat,semua kat atas bermula dari bawah,dan kita tak semestinya sentiasa kat atas..jadi kalau sombong bongkak,hasad dengki mengcengkam diri,tidak mustahil suatu hari pasti jatuh juga..macam tu gaklah dunia blog ini..Sekian^^ 

 *Aku suka budak Mia Sara Nasuha ni..Comeeeel

Kata Achie :Kat bawah pun seronok juga daripada menyeksa diri kat atas..byeee^^ 

1 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

wah..achie knal artis la.. best x? hehe..

adik sy penah b'lakon gak.. dlm filem hati malaya.. lalala~...

mia sara mmg cute!!! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger