Blog Lensa Kamera

Ahad, 3 April 2011

Tak cool pun..

Aku sering je mengungkapkan kata 
cool cool dan selalu cool walaupun kadang kala 
hati aku tak cool.. Dan ternyata aku memang tak 
cool,seperti yang aku harapkan..aku menipu
diri sendiri,aku kejam dengan jiwa sendiri..

Kini,
Aku merasakan sendiri apa itu erti cool, cool
yang aku gemburkan dengan maksud yang lain namun 
membunuh diri aku sendiri..patut ke aku membiarkannya 
berterusan menyeksa diri aku sendiri
ataupun berusaha untuk mengubahkannya 
kembali walaupun nasi dah jadi bubur..tapi makan bubur kadang2 
enak juga,tapi jangan amalkan selalu.takut kelak 
diri sendiri yang merana..korang cool ke??ermmmm

Aku sengal.Sekian...

*Sekarang ini,aku suka layan lagu ini.. ( Link )



  Kata Achie :Kini di Cyber Cafe semata2 nak terjah korang..hahaa
cooool..opss terlebih sudah. (Entry Merepek)

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger