Blog Lensa Kamera

Selasa, 12 April 2011

Blog perasan femes dan suka cari komik lucah..



Assalamualaikum....

Aku tak sangka pula dah beberapa bulan aku berblogging ini
 ,aku dah jadikan blog aku ini sebagai sarang untuk memproses 
komik lucah...adehhh makin parah dah blog aku sekarang ini,takut
dapat tindakan  daripada pihak yang berwajib sudaaahh..hahaaa
dan orang siap tahu yang  aku ni blog perasaan femes,
femes ke?celah mana tu ea??
tak dapat den nak fikir pasal ni,memang 
 diluar batas pemikiran aku sebagai blogger yang biasa je pun..

 Kalau korang baca entry kat sini ,korang memang dah tahu gak pasal
komik lucah ni,yang hairan sampai sekarang benda tu masih ada orang nak cari 
kat blog aku ni.masalahnya aku ada buat entry pasal komik lucah ke??takut pula
kalau orang fikir blog aku ni memang suka benda-benda kearah itu..hahaaa
apapun kalau nak cari komik sebegitu,rasanya blog aku bukan tempat tu tau..
dan kini blog perasan femes tu pun mengancam nyawa aku ni,bukan apa
aku ini blogger baru je kat sini,bukan siapa-siapa nak rasa aku ini perasan 
femes coz aku macam dulu...tetap achie aka woofer storm yang korang kenali
sejak mula-mula berblogging lagi..SO INI BUKAN BLOG PERASAN FEMES,
korang femes ke??kalau femes,nak signnn..hehee sekian^^

 *Keyword untuk hari ini..adesss


Kata Achie :Tetiba nak update pasal keyword,kenapa?aku pun tak tahu....lalalala~ 

    



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger