Blog Lensa Kamera

Ahad, 3 April 2011

BLOG NI AKU RASA PATUT POPULAR LAA

*Klik Banner kalau berminat,tapi tempoh sampai tengah malam ini je...heeeeehee jom 

Assalamualaikum...

Aku nak join gak segmen En Ben,dah lama tak join tau..
banyak masa aku dah rugi ni.eheee apapun thank buat Sayam Pika
atas entry dia kat Ini ,segan sekejap...hahaaaa

ok,hasil dari pemerhatian aku yang kureng ini,aku nak
senaraikan 5 blog yang patut popular,antaranya :-

1) Muslimah Optimis , aku suka penulisan akak seorang ini..penuh dengan
info2 agama..banyak benda yang aku tak tahu,aku dapat kat sini..thank sis

2) Kak Diana aka Mentua ,dia ni dah popular kan?hehee tapi nak letak gak coz aku jeles 
sebenarnya coz kak diana ni pandai cari idea2 yang bernas nak dilontarkan..
aku ada??mana ada...geraaammm,heheeee

3) Sis Sunah ,dia ini pun dah popular dah...tapi aku rasa dia ni boleh pergi lagi
jauh coz entry yang disampaikan sungguh menarik hati aku sendiri sampai
segan nak komen...hahaaaaa

4) Bro Iwan ,ni pun aku suka tau tapi bukan nak kata aku ni gay..heheee
senang cakap,entry dia memang cool..layaaann

5)  Bro KhairulIni mamat perasan bagus dulu aku rasa coz ayat dia kadang2
buat aku sakit hati sampai nak lempang pun ada..heheeee tapi sekarang,ternyata
aku nak lempang diri sendiri coz aku salah..memang susah nak analisis perangai seseorang
hanya melalui penulisan..aku cakap satu je,aku suka ko bro..hahaaaa sebab entry ko terlebih
cool sampai susah aku nak faham ini..tahniah^^

Sebenarnya banyak lagi yang patut popular tapi En Ben nak 5 je.heheeee

Okey,bagi aku nak buat blog kita cepat popular senang je, kita maki hamun
je blogger2 yang Femes ini dan lihatlah hasilnya,jangan risau coz nama korang pasti akan
dimasukkan dalam entry dia tapi dalam bentuk makian ataupun sindiran..nak??hahaaaaa gurau,tapi aku rasalah nak popular dengan cara yang betul ini bukan 
mudah,tapi kalau nak popular gak macam dorang cuma lipat gandakan usaha korang 
lagi ye,jangan malas macam aku..heheee tapi jangan nak cari pasal dengan blogger lain,
nanti merana diri bila ramai yang mencaci..heheee

Pentingkah populariti sesebuah blog dan kenapa?soal ini,aku rasa
terpulanglah kat blogger itu masing2 sama ada nak jadi macam itu atau sebaliknya,
dan aku sendiri mengakui inginkan macam itu tapi boleh tak dengan penulisan aku
sendiri tanpa menunjukkan identiti aku yang sebenar..Privasi itu penting bagi aku,
entahlah bagi korang..heheeee (aku merepek ea?)

Sekian^^ 


 




0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger