Blog Lensa Kamera

Khamis, 21 April 2011

Majikan yang zalim..

Assalamualaikum....

pernah tak korang dapat majikan yang sebegini?zalim tak terlampau,suka sangat 
marah tak bertempat..tapi yang belum bekerja tu,tapi masih sekolah,aku nak tanya juga..manatau korang ada cikgu yang zalim ke?ada ke cikgu zalim?hahaaaa rasanya ada kot,sekarang zaman moden..macam perangai orang kita boleh..tak percaya,google je isu-isu semasa,mesti ada yang sangkut tu..heheheeeee 

Zalim tu satu isu juga tau,aku yang pernah dapat ini rasa macam sengal je nak pergi kerja..tapi itu kes dulu,kini alhamdulillah,masalah dah settle..heheee syukur atas rezeki yang allah bagi,walaupun dulu aku keja bagi nak tercabut tulang pinggang punggung ni..bukannya majikan nak hargai,malah nak salahkan aku balik pun pernah..jadi pendapat aku,majikan sebegini tak lagi nak jadi majikan kita,cuma nak buat kita merana bila nak kerja..bagus kita blah dengan segera sebelum dia pula nak belah kepala kita..tak gitu?Korang ada??Sharelah sikit..hehehee Sekian....



Kata Achie :Hati tak tenang nak buat kerja tengok majikan sebegitu rupa..dussssshhh
 **Mood mengantuk,mungkin malam ni tak dapat nak bw..so zzzZZZzzzz la..hehheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger