Blog Lensa Kamera

Selasa, 5 April 2011

Hantu l Benarkah ada??

Assalamualaikum...

pernahkah korang melihat hantu?hantu yang bagaimana?benarkah hantu
ini wujud,atau hanya ilusi semata-semata yang mengaburi mata kita..jika tiada hantu,kenapa
mesti ada yang histeria,ada yang menjerit tak tentu hala....hantu ini wujud ke??
ermmmm,tapi yang pasti time aku tengah update entry ini terasa bulu meremang ni, benarkah ada hantu menemani aku ni?hahaaaaa atau cuma suasana sejuk yang meliputi diri aku..
takpe,pandai2lah aku fikirkan ye..hahaaaa

Aku baru je dapat tahu ada satu bangunan ini memang berhantu gila2,sampai takde
siapa yang nak duduk kat situ..pendek kata apartment itu kosong tanpa berpenghuni.benarkah ada hantu? atau dorang cuma menipu,berpura-pura histeria ternampak hantu walhal
takde benda apa2 pun...bisakah begitu??takpe,cuba perhatikan apartment yang dimaksudkan ini...

 *Klik image untuk lebih jelas..
 
Gambar ini telah aku edit,jika belum terasa lain macam je nak tengok..kelihatan usang 
pada pandangan mata namun dikelilingi oleh apartment yang masih tersergam indah..,
memanglah agak berusang,agak tak terurus kerana tiada siapa yang nak tinggal,korang sanggup nak tinggal??hahaaaaa

ermmmm..oklah bagi aku hantu ini susah gak nak cakap tapi yang pasti aku sendiri pun 
pernah mengalami,pernah bersua muka beberapa kali..cuma belum aku pastikan adakah dia hantu,ataupun mainan mata aku semata2..yang pasti perjumpaan kami cukup membuatkan aku terasa nak susah nak berkata apa,hanya mampu terdiam bisu dan tidak mampu membuat apapun..itulah yang aku runsingkan sampai sekarang kerana aku berfikir benarkah HANTU WUJUD HANYA UNTUK MENGANGGU KITA?ATAUPUN KITA SENDIRI
YANG MENGANGGU HANTU..korang rasa???


 


 kata Achie :Tuhan jadikan bukan kita sahaja kat muka bumi ini,habis siapa ke lagi???


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger