Blog Lensa Kamera

Isnin, 18 April 2011

contest sedap mata memandang

Assalamualaikum...

Kali ini,aku kena tag oleh En Banyak Soalan,aku tak tahu nama asal dia,sebab blog dia baru lagi..
tapi aku rasa aku tahu siapa pemilik asal tuan blog ni,,heheeee Mesti kerj F****** K**** ini kan??heeehee oklah,malas nak mengarut lagi sebab lepas ini ada benda lagi nak kena join.ermmm jomm layan syarat yang diberi...

1. Kepada semua blogger , tak kira lelaki ataupun perempuan :)
2. Follow lah blog saya , biar senang awak semua tahu tentang Contest nih dari semasa ke semasa :)
3. Buat satu entry dekat blog anda tentang tajuk contest sedap mata memandang :) letak kan sekali banner contest nih jugak yer :D
4. Bila dah siap , sila tinggalkan link anda di ruangan comment :)
5. Tag kan dekat blogger blogger yang lain . Pastikan mereka tahu :)

 **Nak join,sila klik banner kat ini ye....Jommm ramai2

Nak tag :-



**Tak sesuai rasanya nak join benda ni,tapi dah kena tag..sabar jela... 

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger