Blog Lensa Kamera

Jumaat, 29 April 2011

Kawan Tikam Belakang..

Assalamualaikum.....

Selamat malam semua,dalam entry aku yang lepas iaitu kat Sini dan Sini ,memang
banyak komen dari budak comel yang aku dapat..dan aku hargai semua itu,mungkin pendapat setiap orang berbeza dalam mengeluarkan komen masing2,apa pun terima kasih ye, setiap
pendapat orang aku terima dengan senang hati...

Ermm..aku nak tanya pendapat korang,kalau korang ada 
 member yang kira satu kepala dengan korang..kemana je mesti ada je benda nak cerita,
apa je benda pasal korang dia mesti gak tahu,dan sebaliknya..pendek kata semua benda  korang kongsi bersama2,korang percaya sangat kat dia sampai kenal ibu bapa dia macam mana..
Rumah dia ibarat rumah kedua korang,dan ibubapa dia pun dah macam ibubapa korang.
tapi satu hari korang dapat cerita yang dia buat tak baik dengan korang..dia jaja keburukan
korang depan kawan-kawan yang lain..Jadi,aku nak tanya sikit ni..apa perasaan korang dan
korang rasa nak buat apa??ermmm sila bagi pendapat korang yang bernas tau hehee...
Sekian... 
 
*Cumil gila benda ni...suka3 

Kata Achie :Jom turun Kl malam ni..yeaaaahh Jiwa tengah kacau,byeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger