Blog Lensa Kamera

Isnin, 25 April 2011

Serabut kepala

Assalamualaikum...

Maaf terlebih dahulu,entry ini cuma entry luahan hati semata2..kalau rasa
tak selesa,tak perlu gundah hanya tekan pangkah yang diperlukan disini..Makin malas
rasanya nak mengupdate entry ni,bukan malas apa,tapi malas disebabkan takut pengeluaran
entry yang hanya dirasakan sampah oleh orang lain,,,memang ramai yang kata
ini blog aku,suka hati akulah nak tulis tapi takut pulak bila orang yang masuk menjadi
hampa bila membaca entry sebegini rupa..kalau ada yang panas punggung,itu bala sekali..

Sejak akhir2 ini,terasa diri memang serabut sekali..macam sebelum ini tak serabutkan?
tapi kali ini serabut yang boleh buat aku rasa nak hantuk kepala kat dinding je rasa..Apa kes
bila apa aku buat semua tak menjadi,apa yang aku buat cuma memalukan diri aku sendiri.. 
apa yang aku buat,cuma meletakkan diri aku ditempat yang tidak betul..bukan LU FIKIR 
SENDIRI,tapi aku fikir sendiri dan aku dapati aku MEMANG SERABUT...
Sekian...

*Hodoh bangat bila aku berkeadaan sebegini rupa..grrrrrr 

Kata Achie :Jika bbraun tak sudi,Asia renal care sudi menanti..adiooosss 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger