Blog Lensa Kamera

Khamis, 14 April 2011

Semakin berhati-hati...

Assalamualaikum...

Hari ke hari,follower korang pasti bertambah bukan?pasti ada yang bermula siput
macam aku ini mungkin tiba-tiba beriban sekelip mata,,bagaimana nak jadi macam itu,jangan
tanya aku kerana aku sendiri pun tak macam itu.heheee syukur apa yang ada,rezeki masing-masing kan??<--ada yang komen pasal ni??heheee

semakin follower bertambah,semakin aku kena berhati-hati dalam mengeluarkan
sesebuah entry.bukan apa,takut dikecam ditembak begitu saja..akhirnya aku sendiri
yang tersungkur jatuh lemah tak bermaya..tapi kadang-kadang aku kena juga 
keluarkan entry yang aku rasa tak puas hati,kerana aku rasa berhak untuk berbuat demikian
walaupu cerita yang aku sampaikan  cuma cerita dongeng biasa semata-mata, dan bisa 
mengundang amarah dari seseorang,siapa?itu kena tanya dengan diri korang,korang terasa ke dengan apa yang aku sampaikan...aku pun insan biasa ,yang sering melakukan kesalahan namun jika terasa hati gak,maaf dipinta seribu kali..moga amarah dihati dapat diubati cuma dengan kata kemaafaan dari aku...

Namun,yang pasti selalu berhati-hati ye ketika nak kemukakan sesuatu isu,kalau benar
takpelah juga,orang boleh terima,kalau salah itu pasal ramai anon yang hadir berkerja..heheeee 
apa pun itu pendapat masing-masing,kerana semua orang berhak menentukan hidup masing-masing..cuma jangan lupa hak orang lain yang membaca entry korang,takut dia tak selesa je kan?tak ke naya..sekian...

**Ini entry mengarut sebelum aku nak keluar,cuma nak kata aku suka entry
dia ni,tak percaya?sila klik sini.. [Link] 

*Aku suka kedamaian,jadi laut dan aku tak dapat dipisahkan..ermmm 

Kata Achie :semakin bijak blogger ini aku perhatikan,tahniah buat Cik Qaseh,,,<--mood jeles..ahahaaa 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger