Blog Lensa Kamera

Selasa, 26 April 2011

Protes separuh bogel..

Assalamualaikum....

Tak terasa masa ini berlalu,tadi pagi baru je rasa update entry merapu tapi sekarang dah tengahari ini.dah nak masuk petang pun sebenarnya..aku lapar bangat ini,nak makan je rasanya tapi kejap lagilah,nak bw kat blog orang punyalah seksa..rasa nak hentam je P1 ni,kalau dah habis limit lembab mengalahkan kura2..rasa membara je hati,dan meneruskan keCOOlan aku ini nampaknya cuma sia2 saja..heheee takpe,sabar je hati...

Aku tak tahu apa yang bermain difikiran dia ini,tak tahu nak cakap apa..boleh pulak buat perkara yang cuma memalukan diri sendiri,patutnya dia fikir semasak-masaknya sebelum bertindak sebegini rupa..Yang natijahnya cuma mengaibkan diri sendiri,jika rasa perasaan tidak puas hati timbul.cuba cari jalan penyelesaain yang terbaik bukan asyik nak cepat je.Aku malu dengan cara dia ini,walaupun dia bukan orang sini tapi dia tetap seorang manusia..tetap seorang wanita yang punyai akal dan fikiran..persoalannya disini,dimana dia letak akal dan fikirannya tu..letak dilutut ke??Sekian.

Pasal apa?layan je artikel Kat Sini 

*Bila marah,aku suka nak cari makan..heheeee


Kata Achie :Jangan kerana dia,merosakkan nama seorang wanita lorrrr.. 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger