Blog Lensa Kamera

Sabtu, 23 April 2011

Dia dah convert..

Assalamualaikum.....

 Aku kenyang gila makin nasi kat kedai Cik Tom,walaupun
hasil pemerhatian aku agak kurang enak makanan kat Puchong perdana tu..heeeehee
yala,dah bukan kedai ciktom,memang la tak sedap..tapi tak sempat nak tangkap gambar
kedai tu,lain kali kalau berkesempatan aku tangkap ye cik tom.heheeee
Tapi yang pasti,aku sekarang ni rasa nak tidur je la..hahaaaaa tapi sebelum
nak tidur ada benda aku nak share..hehee apa dia?teruskan pembacaan ye..heheee

Aku baru je dapat tahu kawan aku baru je memeluk agama islam,
alhamdulillah aku syukur dengan tindakan yang dia buat tu...aku pun mulanya agak 
terkejut dengar benda ni,tapi bila fikir balik semua tu tak mustahil dengan kekuasaan 
Allah..Terima kasih Allah kerana telah bukakan pintu sahabat aku tu,dan aku 
memang sedia maklum ramai kawan aku yang amik medic banyak 
memeluk agama islam..semoga dorang diberkati selalu,walaupun aku sedar sebagai
saudara baru,banyak benda yang perlu kita bantu.. buat kawan aku tu,aku harap dia
sabarlah ye,walaupun aku dapat tahu keluarga dia dah berpecah belah..,moga dia 
tetapkan pendirian dia dan tak cepat mengalah dengan cabaran yang mendatang..Amin..

Maaf kalau entry ini cuma buat ada yang tak suka,bukan niat
apa pun..cuma luahan rasa aku semata2..sekian....

*Banyakkan bersabar ye sahabat.... 


Al Quran ayat 256 Surah Al Baqarah  
La ikro ha fiddin 
Tidak ada paksaan untuk (memasuki) agama (Islam)”; dan sambungan ayat tersebut “sesungguhnya telah jelas jalan yang benar daripada jalan yang sesat. Karena itu barang siapa yang ingkar kepada Thaghut (perkara yang melampaui batas) dan beriman kepada Allah, maka sesungguhnya ia telah berpegang kepada buhul tali yang amat kuat yang tidak akan putus. Dan Allah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.” 

 
Kata Achie :Kuasa tuhan,siapa kita untuk menidakkannya..Byeee 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger