Blog Lensa Kamera

Sabtu, 16 April 2011

Maharaja Lawak l Aku pilih Nabil..

Assalamualaikum....

Apa kejadian Maharaja Lawak sekarang ni?aku pun tak tahu,aku tak
tengok benda ini secara live pun,jadi susah nak kata benda ni..kalau tengok 
pun,tengok kat youtube jela kan?ehehehe tapi bagi akulah kan,kalau aku
dengan seriusnya nak pilih nabil,sebab aku layan je lawak dia kat 
 youtube tu,dan kalau diberi pilihan kedua pulak,rasanya aku nak jozan pulak yang menang,
kenapa?aku suka dengan sikap selamba dorang ini,walaupun kekadang ada buat silap..
Tapi biasalah,seorang pelawak yang berstyle sekalipun,kadang-kadang 
mesti gak ada buat silap kan?pendek kata,semua manusia tak sempurna termasuk aku..

Dan korang pilih siapa sebagai pemenang?mesti berbeza kan pilihan kita semua ni?ada
yang pilih itu,ada yang pilih ini..Semua ada citarasa yang tersendiri,itu semestinya..hehee
cuma kalau kita suka sangat kat sesorang itu,tak perlu rasanya nak bantai peserta lain..dorang
pun berhak nak menang,nak gak rasa kemenangan itu..tak perlu rasanya kita nak 
maki hamun,nak sindir kata itu ini tak bagus..tak suka mudah je,tekan pangkah buat diam sudah..bukan apa,kecian kat dorang..buat lawak bukannya mudah,andai kata kalau kita
yang terpaksa bertungkus lumus nak pastikan penonton kita ketawa sampai tak sedar diri,
dan ada pulak suara sumbang kata lawak kita tak best,lawak kita nampak bodoh..apa kita rasa?
mesti sedihkan?mesti terasa kita ini berguna pada pandangan mata orang lain..jadi,kalau 
rasa tak suka,tak perlu kata apa..diam2 sudah...sekiannnnn

**Abaikan gosipmu,tingkatkan prestasimu..lalalala~ 


Kata Achie :Itu pendapat aku,semestinya pendapat setiap orang pastinya berbeza..ermmm 

   
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger