Blog Lensa Kamera

Sabtu, 23 April 2011

Kelapa Bakar

Assalamualaikum....

Sekarang ini musim hujan ke apa ea?asyik hujan kat Puchong ni,Hujan
lebat yang boleh mengundang padah kepada aku kerana tidak bisa membuat apa2
kat uma ..heeheee jadi tilam empuk jela mainan kegemaran ni..ngeee apa pun
hujan membawa berkat,syukur gak ada hujan,kalau panas je memanjang 
letih gak badan kan??..heheee hujan2 macam ini teringat pulak nak makan kelapa bakar..

Ada siapa belum pernah makan kelapa bakar?heehee kalau belum,pergilah 
try sendiri,sebab bagi aku memang enak bila diminum panas2..lagi2 aroma bau
dia agak mengasyikkan diri aku sendiri,tapi entahlah orang lain..heheee
kat puchong ni,kat mana ada kelapa bakar ea?ermm tak tahulah,kalau ada
rasa nak terjah je,bantai dua tiga biji,heheeeee sekian.... 

 *Ini dia Kelapa Bakar..Sumber Sini

 *Tinggal nak minum je lagi..heheeee

 *Puding kelapa pun boleh je layan..heheeee

 * anak kak aku ini rajin je ikut aku jalan time kat kampung..aduiii


Kata Achie : Mood nak makan sekarang ni..alahaaii 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger