Blog Lensa Kamera

Jumaat, 15 April 2011

Segmen : Aku disebalik dunia blog

Assalamualaikum..

Mood mengantuk ini,tapi layan segmen 
kejap ye..aku dapat tahu dari Cik Cicak pakar 
hack design blog orang..pagi-pagi aku dah terkena..grrrrrrr  
Apapun layan je k...

 1)ceritakan tentang diri korang ( kerjaya, keluarga atau apa2 je) 
  **Aku macam biasa,hahaaa bukan siapa-siapa.cuma menumpang kat
nama achie,berumur 23 tahun,sekarang dah kerja..itu je kan?cukuplah ye,oppss 
sekarang aku tinggal kat Puchong lorr  
  
  2)tujuan korang buat blog ni..?
**Mula aku buat blog ini cuma suka-suka,tengok adik ada blog terus nak
buat blog gak..heheee tapi sekarang ini rasa syok lorr coz dengan blog nak maki
hamun orang pun senang..hahaaa gurau

3)selama korang berblog ni, apa yang korang dah dapat..? 
**Dapat apa??ermm nak kata dapat BE,tak pernah lagi cash2 ni 
tapi kalau dapat ramai kawan itu betul..banyak kawan blogger kat sini yang 
aku jumpa,tapi nak buat kawan sejati tu yang payah...heheheee
 dan ilmu berblog itu pasti ada daripada kosong kepada berisi..yahooo

Sekian,.ringkas je ye,coz ada kerja nak buat...bai2..

 *Nak join,klik banner ini tau...


***Mood nak tidur..grrrrr 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger