Blog Lensa Kamera

Khamis, 28 April 2011

Pengomen Tegar..

Assalamualaikum..

Sedar tak sedar,dah lebih enam bulan aku berblogging ini..dah macam perangai
kat sini,ada yang macam itu dan ada yang macam ini..tapi itu tak payah nak katalah ye,sebab
masing2 punya citarasa sendiri..dan aku sendiri pun ada citara rasa sendiri,heheeee dan selama 
aku mengarut kat sini,ini entry ke 404 aku mengarut...perghhh banyak juga kan? tak tahulah
apa benda aku kata selama ini,belek balik entry2 yang lepas,rasa nak terjun bangunan pun ada..hahaaaaa dan aku tak pasti apa yang bermain diotak pemikiran ku sampai terhasil entry2 sebegitu...

Semalam ada baca satu entry pasal seorang blogger ini,blog dia bila tak update ada je pengomen yang datang kata rindu,perghhh best gila kan ada pengomen tegar macam tu, kita hilang ada je orang nak cari,tapi macam aku ni,rasanya kalau lepas ini sebulan tak update orang tak tahu apa2,orang ingat je aku dah mati...hahaaaa apa pun,mungkin blog ini tidak membawa maksud apa2 bagi pembaca yang tersesat masuk ,cuma sampai kini aku tak kenapa aku masih kat sini walaupun cuma mengeluarkan entry2 yang bodoh,yang langsung tidak membawa manfaat,,perlukah aku buat sesuatu perubahan,ataupun hanya perlu pastikan 
WooFer Storm ini bakal ditutup....Sekian

 *Excited nak makan..yeahhhhh


Kata Achie : Aku nak header,ada orang nak buat tak??heheeee 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger