Blog Lensa Kamera

Selasa, 26 April 2011

Bosan..

Assalamualaikum.....

Tajuk entry bila baca pun mesti korang dah bosan ini kan?hahaa takpe,kalau bosan
abaikan untuk seketika ya,nak pangkah butang X pun tak kisah..tak bagus paksa orang baca entry kita,tak begitu?heheee aku pun sambil mengolah ayat untuk entry ini dalam
tahap kebosanan yang melanda.bosan?takdelah,tak bosan pun sebenarnya..hahaa
selagi ada internet,selagi itu aku okey..jangan line macam siput sudahlah..ngeee

Korang bosan ke?buat sikit kerja pun boleh bosan?aku pun tak tahu
nak cakap ada derr,mungkin juga pemikiran kita tak sama kan? bosan ini kadang2 membawa 
keburukan kepada kita,itu aku tak nafikanlah..sebagai contoh,korang beli handphone baru,sebelum itu memang teringin sangat nak guna..dah dapat beli pasti teruja sampai tak tidur 39 jam,gara2 nak belek handphone tu dua tiga kali..belek macam mana pun handphone tetap begitu juga,takkan berubah jadi psp ke,jadi laptop ke dan sewaktunya..Normal bila baru dapat,rasa sayang je takut calar,tak bagi member tengok walaupun sedetik cuma.tapi sampai bila?dah dua,tiga bulan handphone tu jadi mangsa baling sana sini juga kan..tapi
aku bukan nak kata handphone je,macam2lah janji korang bosan..bosan nak belajar ke,bosan nak kerja atau mungkin bosan dengan pasangan.ini ada ke?hahahaa Sekian..

*Tak kisah bila bosan sesuatu perkara,tapi jangan melebih2..heheee


Kata Achie :Aku kalau bosan hantuk je kepala kat dinding..  
 
 

1 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

kalo achie bosan sgt, gi la bc entry kat blog sy, ngehehe... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger