Blog Lensa Kamera

Ahad, 24 April 2011

Dota kegilaanku..

Assalamualaikum...

Aku masih ingat lagi semasa semester pertama aku tinggal
di hostel,aku yang masih baru dan blurrr dengan suasana yang baru hanya mampu terdiam.. yala terdiam kerana tak tahu nak bercakap dengan siapa..diam lebih baik bukan
jika berbicara hanya omong kosong sahaja...dan aku perhatikan penghuni hostel tu
hanya layan satu benda je,bukan kawan,bukan awek tapi 
DOTA..Apa itu Dota?sejenis game yang begitu popular sewaktu
di hostel dahulu..

Aku akui aku seorang pemain game yang tegar sewaktu ketika dulu,ya la
asal je ada cd game terbaru mesti layan nak beli,tapi bab Dota ini macam tak masuk sangat ni..
macam hampeh je aku bila main Dota,tapi kini game bukan lagi kegemaran ku,kerana terasa
masa aku melayang begitu sahaja tanpa ada apa2 faedah,selamat tinggal Counter Strike, King of fighter,Dragon Ball,Naruto dan macam2 lagi game yang aku ada..kerana bagi
aku terasa melalaikan betul melayan game ini kerana langsung tidak membawa faedah, memang untuk keseronokan tidak mengapa,tapi bila asyik dengan game 24 jam,apakah itu 
dipanggil keseronokan?ermmmm kerana aku tengok kengkawan aku kat hostel dulu, habis kelas je mesti benda itu je yang dorang layan,kadang2 sampai tak tidurnya,natijah bila 
besok time masuk kelas,boleh pulak tidur kat surau..siapa yang rugi?Aku? Sekiannnn   

*Aku sampai sekarang tak pandai2 main game Dota ni..hahaaaa 

Kata Achie :Main game tak salah,tapi biar berpada2..Asal tak layan blog je?ada gak untungnya..heheeeeee 

   
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger