Blog Lensa Kamera

Khamis, 28 April 2011

Duhai sahabat..

Assalamulaikum..

Hati selalu riang bila dikelilingi insan bernama sahabat,Ya sahabat..memang sahabat yang baik sukar dicari ganti..penangan seorang sahabat begini memang ditagih sekali oleh insan yang lemah seperti aku,aku sedar akan diri ku..diriku yang hina,tak mungkin mampu bergaul dengan mereka2 yang terbaik yang telah dikurniaan ilahi,ya aku tahu itu..namun aku tetap inginkannya kerana aku bisa bersedih bila tiada insan ini disisi,aku sunyi tanpa ada gelak ketawa,bicara madah dari mereka.. Sahabat,tolong jangan tinggalkan aku bila aku perlukan kalian semua,percayalah aku berjanji sedaya yang mampu untuk menjaga persahabatan ini,moga kekal abadi..cuma satu pinta aku,tinggalkan aku jika kehadiran aku cuma hanya membuatkan kalian terseksa bahkan bisa menjerumuskan kalian dilembah kehinaan..Sekian..

 *Dedikasi buat Sirrus..

sahabatku..
seberat apapun masalahmu
sekelam apapun beban hidupmu
jangan pernah berlari darinya
ataupun bersembunyi
agar kau tak akan bertemu dengannya
atau agar kau bisa menghindar darinya
karena sahabat…..
seberapa jauhpun kau berlari
dan sedalam apapun kau bersembunyi
dia pasti akan menemuimu
 dalam sebuah episode kehidupanmu..

*Sempoi kucing ni..heheeeee 

Kata Achie :Entry merepek sebelum nak kerja...byyyeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger