Blog Lensa Kamera

Isnin, 18 April 2011

Aku Dan Laut..

Assalamualaikum..

ermm malam ini sejuk sangatlah,petang tadi tak hujan pun ni..masih dalam mood tak tahan sejuk ,heheee Sis Adinda Amy marah aku ke??diam membisu je tu..apa kes sis??mesti ada sebab ni kan??maaf kalau ada terkasar bahasa,mungkin mulut terlalu lancang berbicara,sampai tersembur semua kata-kata yang agak kesat belaka..maaf sekali lagi... Bro Battosai link blog kamu apa??bila nak tunjukkan link blog kamu ni??heheee tak sabar nak tengok ni..heheeee maaf kalau masuk blog aku ni loading lambat,tak tahu nak kata apa derrr..diam je la aku kat sini..

Sebelum aku nak tido,aku nak update kejap entry merapu ini,hehee maaf,malam ini mood agak kureng nak update,malam ini aku nak cerita pasal laut je la ye..heheeee ok,aku ni peminat setia si laut,apa2 je pasal laut aku nak sangat tau,aku memang gersang suka tengok laut yang begitu indah bila dipandang..betul kata Ummi Miza,hidup ini indah..jika kita pandai menghayatinya, insyaallah hidup kita pasti bahagia sentiasa..dan aku cuma akan rasa tenang hati ini bila berdepan dengan laut,kalau ada rezeki lebih..aku nak bina rumah sendiri dekat laut..senang sikit nak tengok laut,sambil melayari sisa-sisa kehidupan yang ada ini..ermmmm malas nak cakap banyak,korang mesti rasa mengantuk baca entry aku ni..aku choww,Sekian..







Kata Achie :Kalau tsunami datang ,macam mana e??ermmmm 

1 komen dari budak comel^^:

Kira Kekuri berkata...

ohhhh minat kita sama. =) dulu aku suka pi laut, petang2 ja pi laut dengan si abg. terus aku rindu dgn laut, sbb lama da x pi laut semanjak study ni. hmnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger